Friday, August 22, 2008

Kek Lapis Sarawak...


…KEK LAPIS SARAWAK, rasanyer ramai yg tau kek ni mmg sedap n mahal sbb pembuatannye susah. Tapi jgn tertipu dgn kek lapis s’wak yg murah krn ianyer dibuat mggunakan majerin bukannyer butter. Dan rasanye juga sudah tentu berbeza dr original. Kebetulan aku mmg suka kek ni dan hubby dpt plak peluang brkenalan dgn pgusaha kek lapis s’wak ni semasa kursus usahawan anjuran SME bru2 nih. Aku pun amik kesempatan le nk start bisnes ni sempena raya…cari duit raya sendiri. Al-maklum le suri rumahkan. Lagipun harga brpatutan,rasanyer pon ori dan aku dah gi sendri kedainye….jd kwn2 tlg le support suri rumah spt aku nih!!

Slide ni 3 dr 5 jenis yg aku jual…byk jenis sebenarnyer tp aku amik 5 tuk prmulaan…mana tau prmintaan mmberangsangkan boleh aku teruskan thn hadapan. InsyaAllah….

1)Kek Lapis Prune
2)Kek Lapis Gerimis (coklat rise)
3)Kek Lapis Masam Manis
4)Kek Lapis Blueberry
5)Kek Lapis Holiday Inn (Holicks + kaya)

Harga lak ikut size :

1)RM 95 ( besar 9x9inc – 1.8 hingga 2kg )
2)RM 50 ( separuh dr besar 9x4.5inc )
3)RM 30 ( kecil 8x2inc )

**if ada yg nk order kek lapis yg corak anyaman boleh gak RM 150 (9x9’)

1 comment:

Anonymous said...

yummy...nk raye!!!!xnk keje.=(